Spis. Spis. Spis.



Du skal spise RIGTIGT MEGET de 9 dage på C9-forløbet. Hvis du ikke spiser nok fra Frilisten, så vil kroppen gå i ”hungersnød”-tilstand, og holde på overskudsdepoterne. Hvor imod hvis du spiser rigeligt - og varieret - fra den såkaldte Friliste, så ”snyder” du kroppen og får den til at arbejde på højtryk, så den optimerer omsætningen og udnytter næringsstofferne til at give dig ny energi i stedet for.


Er du på noget tidspunkt sulten (her taler vi ikke lækkersulten), så er det, fordi du har spist for lidt! Blot skal det selvfølgelig være ”det rigtige”, du spiser. Og ”det rigtige” er en variation af grøntsager og frugt fra Frilisten. Det skal du spise rigeligt af, og faktisk er det sådan, at jo mere du spiser af fri-grøntsagerne, jo bedre vil dit resultat blive. Så SPIS, SPIS, SPIS!


Fordi det er så vigtigt, at du har en god forståelse af formålet med C9, for at du vil få det optimale udbytte, så vil jeg gentage det:

C9 lægger fundamentet til at få det bedre og til at se bedre ud. Det er starten på en sundere livsstil, der PÅ SIGT giver dig de ønskede resultater. Det er effektivt, nemt at følge, og det giver dig de værktøjer, du har brug for, for at starte din forandring.


Læs om C9 fra A-Z og bestil din C9 boks her >

Jeg anbefaler:
Andre har også læst: