8 måder til succes med din træning

Du har besluttet dig for at gennemføre F.I.T. programmet F15, og du har masser af udfordringer forude.

Skab din egen handlingsplan for at klare dig igennem selv de hårdeste træningspas.

Jeg ved, du kan gøre det, så sørg for at din hjerne og krop også ved det!

Her er 8 måder at lykkes på:

1. Visualisér. Brug den professionelle atlets trick og se dig selv, der krydser målstregen eller tager den sidste runde til din træning, og så et billede af dig selv, hvor godt tilpas du føler dig.

2. Træn i fællesskab. Træn med en personlig træner eller en ven, som kan skubbe på og motivere dig lidt ekstra. Det er sværere ikke dukke op, når der er nogen, der venter på dig..

3. Delmål. Sørg for at nedbryde dit store mål i delmål. Fokusér på en øvelse af gangen, ikke hele træningspasset. Det er lettere at fokusere på bare én ting, og du bliver rigtig glad for hvert mål, du når.

4. Kend dig selv. Hold styr på din puls, og hvordan træningen påvirker dig med en pulsmåler, som kan gemme dine resultater, så du kan gå tilbage og se, hvor meget du har forbedret.

5. Afledning. At lytte til dine favorit sange eller se din favoritserie, mens du træner, vil ikke bygge muskler, men det vil distrahere dig, så du kan nå dine mål lettere.

6. Stedet. Hvis du er bange for at gå i fitnesscenter eller du bare ikke kan lide at være der - så gør det ikke. Du kan træne uden for i en park, i dit hjem eller i din have. Øvelserne i F.I.T.-programmet kræver ikke, at de skal udføres i et fitnesscenter, og resultaterne vil være lige så store, hvis du træner andre steder.

7. Formål. Du skal ikke bare løbe rundt og rundt. Der er ikke noget sjovt ved det i det lange løb. Sørg for at have noget at arbejde hen imod. Et løb, du ønsker at gennemføre, en flot og stærk krop, som du kan vise frem på stranden eller store sundhedsresultater.

8. Belønning. Sørg for at du har en dejlig belønning i vente efter din træning. Det kunne være en forfriskende smoothie, en lækker protein snack eller et ekstra lang varmt brusebad.

Jeg anbefaler:
Andre har også læst: