Sådan træner du, når du er på C9

I dag giver personlig træner og Forever ambassadør Nick Söderblom dig tips om, hvordan du skal træne, når kroppen kører på få kalorier.

At tabe sig kræver generelt, at kroppen forbrænder flere kalorier, end du spiser. Det siger sig selv. Men at træne optimalt, når du indtager færre kalorier end sædvanligt, kan være svært. Lavt blodsukker vil forårsage, at din puls stiger. Man kommer nemt til at føle sig svag og drænet for energi. I løbet af disse dage skal du derfor holde pulsen nede. Undgå intervaltræning og hård fitness træning. Hold dig til at cykle eller gå. Med en lavere hjertefrekvens vil du også få større fedt tab. Nøglen er at holde dig aktiv, og at gøre det på en rolig måde.

Og husk, på 3. dagen af Change 9 skal du tilføje et 600 kcal måltid til dit program. Du vælger selv, om du vil spise dit 600 kcal måltid til frokost eller til aftensmad. De fleste vælger dog at indtaget de 600 kcal som aftensmad, så de kan spise sammen med familien. Er du mand, kan du spise op til 200 kcal ekstra til aftensmåltidet.

Hvorfor ikke vælge en af de fristende opskrifter fra C9-håndbogen?

Er du endnu ikke kommet i gang med Change 9, så kan du selvfølgelig bestille din box i shoppen på aloeveraforever.dk

Jeg anbefaler:
Andre har også læst: